MÜŞTERİ HİZMETLERİ

Satış Sonrası Servis Hizmetleri

Firmamız tarafından imal ve ithal edilerek yurt içi ve yurt dışı müşterilerimize satışa
sunulan kazan, brülör ve beraberindeki ürünlerin merkez ve yetkili servislerimiz
tarafından ilk devreye alma işleminin yapılması, garanti süresi içerisinde arızalarının
takibi ve müdahalesi, yedek parça temini sağlamak bölümümüzün ana görevidir.
Ayrıca garanti süresi sonrasındaki ürünlerimize talep edilmesi halinde ücretli olarak
arıza, bakım, yedek parça temini, kısmi parça değişimli tadilat çalışmaları yapılması,
yıllık ve sezonluk periyodik bakım hizmetleri verilmesi sağlanmaktadır.
Yurt içinde firma ürünlerinin satıldığı illere ve miktarlarına göre yetkili servis
belirlenmesi, mutabakat sağlanması halinde standart sözleşme yapılarak resmi olarak
firma yetkili servisi yapılması, iş görevlendirmesi yapılması ve faaliyetleri
denetlenmektedir.

null

KARADENIZ HOLDING

Powership at Indonesia

Devreye Alma, İstek Formu

Erensan tarafından satışı gerçekleştirilen tüm kazanlar ve CIB Unigas marka brülörler uzman ve tecrübeli ekibimiz devreye alınmaktadır.

  • Müşterilerimiz öncelikle mekanik, elektrik tesisat işlemlerini tamamlarlar.
  • Bulunduğu bölgedeki ilgili gaz dağıtım kurumunda Doğalgaz uygunluk belgesini alır.
  • Devreye alma talep formunu doldurup mail yoluyla tarafımıza ulaştırır.
  • İlgili belgelerin firmamıza ulaşmasını takiben devreye alma işlemi için servis ekibimiz müşterimize yönlendirilir.
  • Yurtdışı devreye alma taleplerinde ise müşterimiz tüm tesisat işlerini tamamladıktan sonra sisteme ait fotoğrafları ve devreye alma formu ile birlikte tarafımıza ulaştırır.
null

TANZANYA

Ekol Mühendislik ve İnşaat

Eğitim, Bakım ve Yedek Parça Talepleri

Tecrübeli teknik ekibimiz tarafından periyodik bakımları yapılan ürünlerimiz Erensan’ın orijinal yedek parça desteği ile kesintisiz çalışacak ve sisteminizin üretim kayıplarına yol açmadan verimli şekilde devamlılığını sağlayacaktır.

Yedek Parça talepleriniz için servis@erensan.com.tr mail adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Firmamız tarafından imal ve ithal edilerek son kullanıcılarımızın kullanımına sunulan ürünlerin tam işlevsel kullanımı ve teknolojik ömrünün uzun olması ana hedefimizdir. Bu hedefe ulaşılması için devreye alma sürecinden itibaren basınçlı kap olan kazanların periyodik bakımlarının düzenli olarak yapılması çok önemlidir.

Düzenli yaptırılan bakımlar sayesinde ;

  • Kesintisiz çalışma
  • Enerji tasarrufu
  • Optimum verim
  • Uzun ömür
  • İşletme emniyeti sağlanacaktır.

Müşteri talebi olması durumunda, ERENSAN ürünleri ve CIB UNIGAS brülörleri için firmamız tarafından devreye alma öncesinde ücretli olarak Süpervizörlük hizmeti verilmektedir.

Bu hizmet kapsamında aşağıdaki konuların kontrolü için servis verilmektedir.

  • Gaz tesisatı
  • Su – Buhar tesisatı
  • Elektrik tesisatı
  • Genel emniyet sistemlerinin kontrolü

Supervizörlük hizmeti sonrasında müşterimiz varsa sistemindeki eksik ve hataları gidererek sistemini devreye alma işlemi için hazır duruma getirir.

Devreye alma sonrasında ise yine müşteri talebi olması durumunda ücretli olarak eğitim hizmeti verilmektedir.